Nog maar een paar nachtjes... - Reisverslag uit Budel, Nederland van Maarten Henkelman - WaarBenJij.nu Nog maar een paar nachtjes... - Reisverslag uit Budel, Nederland van Maarten Henkelman - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar nachtjes...

Door: maartenhenkelman

Blijf op de hoogte en volg Maarten

28 December 2011 | Nederland, Budel

Hallo allemaal,

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan vertrek ik voor bijna 7 maanden naar Canada (om te studeren uiteraard!). De eerste 5 maanden zal ik voornamelijk in mijn nieuwe thuisstad Hamilton te vinden zijn en vervolgens ga ik een paar weken door USA reizen met Danielle.

Nu het steeds dichterbij komt is het bijna net zo spannend als een paar minuten voor aanvang van de WK finale Nederland-Spanje. De mannen onder ons begrijpen dit gevoel ongetwijfeld wel.

Ik ga proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn reiservaringen, maar ik kan niet beloven dat dit wekelijks gaat gebeuren. Ik kan het namelijk (te) druk hebben met studeren;-)... en als ik niet aan het studeren ben probeer ik zoveel mogelijk van het land te zien!

Tot snel,

Maarten

• 28 December 2011 - 12:29

Leon:

Hey Maarten,

Echt vet dat je het avontuur aan durft te gaan, weet zeker dat je er een hele mooie tijd gaat hebben! Ben benieuwd naar je reisverhalen haha:)!

Goeie reis gewenst! De groeten aan Terrance en Phillip,

Leon

• 28 December 2011 - 13:47

Iris:

Hee Maarten!

Leuk dat je toch wat reisverslagen bij gaat houden, dacht gisteren te begrijpen dat je dat eigenlijk niet van plan was!
    Beter dus, dan kunnen wij vanaf hier namelijk een beetje meegenieten van jouw leventje aan de andere kant van de oceaan!
    Enjoy en natuurlijk een hele goeie reis!

X Iris

• 28 December 2011 - 15:44

Marloes,Bas,Ine,Fons:

Maarten!

Bedankt voor de link.
    Leuk dat je je reisverslagen bij gaat houden. We zullen je vanaf Budel gaan volgen en meegenieten van jou spannende avonturen :-)!

Geniet ervan, en voor vandaag nog een hele fijne verjaardag.
    Goede reis ook alvast!

Groetjes uit Breda!!!

• 29 December 2011 - 03:05

Maria:

Ha Maarten,

Alvast een hele goeie reis gewenst morgen!

Maria

• 29 December 2011 - 08:17

Frank Henkelman:

Hallo Maarten,

Hier alvast een klein berichtje van je vader en moeder.
    Zorg in ieder geval goed voor jezelf en maak er een mooie tijd van,geniet van de mensen die je gaat ontmoeten,maar neem ook je studie serieus zoals altijd.
    Let goed op en blijf kontakt houden met het thuisfront.
    Mochten er problemen zijn dan kun je altijd een beroep op ons doen.
    Zoals je weet is Danielle meer dan welkom bij ons thuis.
    We komen samen die 7 maanden wel door.
    Heel veel succes
    Pappa en Mamma

• 29 December 2011 - 10:14

Jeroen, Hilke En JUR:

He ome Maarten,

heel veel plezier en succes in Canada! We gaan je ontzettend missen maar we zullen via Skype contact houden zodat je op de hoogte kan blijven van de ontwikkelingen van je neefje Jur.

Groetjes ons

• 29 December 2011 - 10:38

Simone:

Maarten!!

Heel veel plezier in Canada en Amerika. Het zal een geweldige ervaring zijn om 7 maanden 'even' weg te zijn van huis. Geniet van de geweldige landen en ik hoor je avonturen wel via deze blog.

Fijne reis

• 29 December 2011 - 11:21

Bart Speet:

Ga het bijhouden Maarten, have fun! spreek je! grt Bart

• 29 December 2011 - 14:53

Bas:

Hee Maarten nogmaals heel veel plezier en succes!!! Ben erg benieuwd naar je ervaringen en btw dit programma werkt perfect om je verslagen in bij te houden!

gr

Bas

• 29 December 2011 - 22:33

Peter:

Hoi Maarten,

Je hebt een geweldig avontuur in het vooruitzicht. Natuurlijk ga je voor jouw studie, maar combineer de nuttige met de aangename dingen en je beleeft een schitterende tijd.
    7 maanden lijken erg lang, maar als je druk bezig bent vliegt de tijd. Erg leuk dit reisverslag, het is dan ook heel fijn de komende maanden contact met je te kunnen houden.
    Alvast een hele goede reis gewenst. en geniet van alle mooie dingen!

groetjes,
    Peter.

• 30 December 2011 - 08:07

Yvonne:

Over 'n paar uur vlieg je al ! Heel veel succes Maarten en geniet van deze ervaring !!

• 30 December 2011 - 17:19

W. En E. Henkelman:

Hoi Maarten,
    Ontzettend leuk dat je twee oude knarren ook deel laat hebben aan je ervaringen in Canada. We stellen het erg op prijs. Ga vooral genieten daar maar vergeet zeker niet om veel kontakten aan te gaan met de mensen daar want dat levert naar onze mening altijd de meeste en interessantste ervaringen op. Heel veel succes en een goede reis !

• 31 December 2011 - 11:17

Ome Ron:

Hoi Maarten

Hopelijk heb je een goede vlucht gehad en is alles goed verlopen. Nu kan het grote avontuur beginnen. Heel veel succes met je studie. Maar probeer er vooral van te genieten. we zullen je reisverslagen volgen.

Groet,
    Ome Ron

• 01 Januari 2012 - 18:19

Familie De Werdt:

Maarten, allereerst een geweldig 2012 toegewenst. Maar met zo'n geweldig vooruitzicht zou dit zeker moeten lukken. We wensen je enorm veel studieplezier en hopen dat je daar ook kunt genieten van al het moois dat je daar kunt en mag beleven. Heel veel groeten en maak er iets onvergetelijks van.
    We volgen je reisverslag!!

• 02 Januari 2012 - 12:16

Rob:

Hey Maarten, nog de beste wensen he! en veel plezier daar in het mooie Canada.

Groeten Rob

• 02 Januari 2012 - 18:16

Wim En Ria:

Hoi Maarten

Hoe is de omgeving, je kamer en je nieuwe bed? Goed geslapen?
    Heb je al wat mensen ontmoet?
    Veel plezier daar er maak er iets leuks van.

Groetjes uit Budel

• 04 Januari 2012 - 18:05

Opa Thieu /oma Nelly:

maarten vanuit budelschoot de beste wensen voor 2012. maak er maar een mooi jaar van.

• 05 Januari 2012 - 14:51

Frank Henkelman:

Hallo Maarten,

Je laat ons wel lang wachten met je eerste verslag,en ervaringen.
    Maar dat zal wel komen door de drukte.
    Hopelijk heb je binnenkort tijd om je vrienden en kennissen op de hoogte te houden van je verblijf in canada.
    De groeten pappa en mamma